Monday, October 20, 2008

start blogging!!

Assalamualaikum...

Hello there!!

this is d 1st post out for my blog!
yana? dah ada BLOG?? huhu... (^-^) ~hepi!~

hurmm.. walaupun aku agak lambat and asik wat xtau je masa orang lain semua yang dah berblog... dan.. aku baru terkedek2 nak belajar nak wat... x kesah la kan?? hehe..

janji ada! hihi...

apa yang aku nak tulis dalam blog ni.. and style apa yang aku nak guna.. aku belum pun pikir lagi... (kena plan dlu ke??.. macam nak plan wat essay je pulak... huhu..)
tapi tangan dah gatal2 wat blog nie.. hehe..

Apapepn.. aku hope korang enjoy ngan BLOG aku nie.. hehe...

gembira bg pihak aku gak ek?? hehe.... ( nada : happy!~yeay!~)

3 comments:

~nuruasmat~ said...

jom kt same2 berblogging..hehe..
tp jgn lupe..exm jus around da corner..huhu..takutnye..

~ yanna ~ said...

btol2.. haha..
tapi bleh wat derk je kan?? huhu..

ape nk jadi... *sigh*

.filzah. said...

selamat berblog...