Wednesday, October 29, 2008

eXaM !!


FINAL EXAM SEM 4 !!

aku baru je pas exam 1st paper...ari khamis aritu... hurmm.. ada yg leh jwb... ade yg garu kepala.. ade gk yg aku hentam.. hehe... adeih.. tp mintak2 la dpt A.. Amin...


ade lagi 5 papers yg aku lum jwb... hoho.. yg tinggal sume killer subject ! n aku mmg banyak giler lum study lagi... pening aku nk bace.. sampai tertido pn ade gak.. huhu... slalunye camtula...

study2 mesti ngantukla.. xleh nk focus la.. xpaham la... (hurm.. apela yana nie kan... heishh... banyak sangat songeh nye..) yana! remember abah + mak suruh ko belaja elok2 la...


malam td... tibe2 kat umah nie.. BLACKOUT...! oh my...! tengah2 study pastu blackout... tgk kiri kanan.. umah org lain pn blackout gak.. time tu.. tgh study Biodiversity yg mmg memeningkan otak aku pn... hurmm.. time tu jugak... rase cam Allah nk uji je.. yela.. petang tu pas Asar..(even mmg xbpe nk elok study pas asar..) aku study ala kadar... online je banyak.. heish.. teruk btol.. budget malam nti study leklok.. ale2 blackout.. dengan lilin2 la.. aku ngn housemates ak study.. n discuss psal biodiversity..(mcm org dlu2 pn ade.. tp xselesa la...lilin tu ke situ.. ke sini) tapi.. nasib baik la.. xde la sampai lame sangat.. ntahla bape lame.. pastu.. electric dh ade balik.. alhamdulillah.. kitrg n smbg study.. smpila kepala dh terhangguk2 kt meja... hehe..

bile nak exam ni kan...

aku rase banyak perkara yg membuatkan kita nie FAKE! korang nak tau nape aku cakap cmtu.. sebab..


bile nak EXAM.. mule kite 'cari' ALLAH... reason? supaya boleh tolong kita.. mungkin aku je kot yang rase camtu.. yela..bile nak exam.. barula.. rase insaf... nk solat awal..(aku ngaku.. ade je aku lengah2kn mase.. jap lg..jap lg.. ) nk ngaji bnyak2.. nak solat hajat (mmg kadang2 je la aku wat)...nak wat qiammulail (ni.. ble terbangun tengah2 malam slalu la aku sambung tido je balik..aish teruk kn) .. bace doa banyak2 supaya ape yg bace senang nk dapat.. makan kismis.. dengar ayat2 al-quran.. xpun.. lagu nasyid je.. yela.. sume benda nak wat.. nak sangat Allah tolong kite jawab exam nti... nk sangat dapat result yg cemerlang..


tp.. macam ALLAH xtau je ape yg ade dalam hati kita sebenarnya... Dia kn MAHA MENGETAHUI.. n semua yang berlaku pn kat DUNIA nie..atas kehendak Dia.. tp.. tula manusia kn.. slalu lupe.. kne sentiasa diingatkan.. aku pn harap kengkawan selalu la ingatkn aku nie...


hurmm.. k la.. tu aje.. nk sambung study balik...huhu.. dah banyak mase aku habis nie.. melagha lagi yana nie.. eish.. STUDY.. STUDY..!! FOCUS...!


Okey sume.. aku doakan supaya apa yg kita study, kita senang nk faham pastu... kita leh jawab soalan tu.. smoothly..rabbiyassir wala tuassir ( semoga senang2 semuanya..- amik pas chat ng moon td..) huhu.. n also kite sume dapat keputusan yg cemerlang nti.. Amin...


till then.. bye! Aja-aja fighting!!



nie.. ade org bg kt aku.. sbb ' fighting' .. dat's y aku letak... huhu.. DBSK fighting! yana fighting! kengkawan.. FIGHTING!

4 comments:

~ yanna ~ said...

la.. ingat gamba dbsk tu leh gerak n say fighting.. tp xleh la plak.. actly gamba tu leh gerak2..yela.. dlm laptop aku leh.. nape kt blog xleh?

hurmm.. memandangkan i'm still new in dis area.. so.. tgk la.. nti... cmne aku 'godek2'cari smpi leh die gerak2 or 'tnye org..'

and i'll make sure dat pic leh gerak2 cm yg aku nk.. hehe...

:missy najlaa: said...

gudluck exam juge!

Huda Daud said...

good luck exam!!doakan aku gak yg spatutnye study tp tgh melagha..hehe

~ yanna ~ said...

thanks! hehe.. korg pn gud lak ye!
wat btol2..

huda! dont play2! hehe..